Social Icons

Sabtu, 14 September 2013

Rahsia Di Sebalik Berpakaian Barat - Agenda Yahudi?


Pemakaian sesebuah pakaian yang kenakan oleh sesuatu bangsa di dunia ini telah menjelaskan pelbagai hasil seni yang menerangkan akan segala Peranan, identiti, serta peribadi yang berdiri pada kedudukan yang tersendiri, sekaligus melambangkan ketinggian Akhlak serta Peradaban Umat Manusia.

Dari sudut pemakaian Umat Manusia, Setiap Bangsa di dunia sudah memiliki dan mempelbagaikan pemakaian mereka masing-masing sepanjang berkurun-kurun lamanya.

Yahudi adalah Pereka dan Perancang agenda kejahatan di setiap zaman Umat Nabi Muhammad s.a.w, Lantas mereka menyelinap masuk bersama pengaruh pemakaian mereka untuk disarungkan diragakan kepada seluruh Umat Manusia agar "Berprestej" seperti mereka.

Musuh-musuh Islam ini telah berjaya menutup Syiar berpakaian Sunnah di dalam Islam, Mereka telah berusaha selama beratus tahun untuk mempengaruhi dalam menanggalkan menggantikan pakaian umat Islam yang tersedia ada dengan gaya berpakaian "Ala Barat" yang dicipta, sememangnya pemakaian pakaian barat tersebut melambangkan pelbagai "Agenda yang Tersembunyi".

Sehubungan dengan itu, Pemakaian Asal sesebuah Bangsa dilihat semakin pupus dan menjadi tinggalan sejarah akibat arus "Kemodenan" yang dicipta oleh musuh-musuh Islam.


LAMBANG KONSPIRASI DI DALAM PEMAKAIAN BARAT
 

 Antara beberapa jenis pemakaian yang mengandungi unsur-unsur agenda Yahudi iaitu:

Tali Leher / Tie
Tali Reben Leher / Bow Tie
Topi Yahudi / Leader Hat
Topi Graduasi Konvokesyen

TALI LEHER / TIE

Tali leher adalah Tali Pengikat Leher Manusia yang merupakan simbolik keterikatan manusia dengan sistem sekular yahudi di dalam setiap urusan kehidupan. Dipakai pada majlis dan urusan rasmi, semua lapisan masyarakat barat mengenakannya di dalam setiap urusan rasmi mereka. Ianya melambangkan simbol perhambaan yahudi terhadap manusia, dan Yahudi sememangnya mengaku bahawa mereka adalah Bangsa Pilihan Tuhan dan menganggap semua bangsa selain mereka adalah bangsa suruhan mereka, Begitulah Keangkuhan dan Keegoan Yahudi terhadap sekalian Manusia.

TALI REBEN LEHER / BOW TIE


Bow Tie dikenakan kepada semua lapisan masyarakat barat dan banyak dapat dilihat terutama dari kalangan mereka yang bekerja di bidang Penyajian Pelanggan / Waiterres. Ianya melambangkan Simbol Salib Agama Kristian, selain daripada pemakaian Tali Leher, Tali Reben juga popular pada majlis rasmi di hotel-hotel dan tempat yang ekslusif.

Yahudi juga telah memperkenalkan peraturan wajib bagi pelanggan yang ingin masuk ke Premisnya dan juga kepada Pekerja yang ingin bekerja dengan mereka sama ada wajib memakai Tali Leher atau Tali Reben mengikut kelayakan dan kelulusan akademik serta kemahiran mereka (Bakal Pekerja).


"Peraturan Yahudi untuk masuk ke Premisnya"


TOPI YAHUDI / LEADER HAT


Topi Yahudi adalah nama yang tepat kepada Leader Hat.
Mereka yang layak memakainya adalah dari kalangan yang berpangkat tinggi dan Berpengaruh sekaligus akan dipandang mulia oleh bangsa mereka (Yahudi dan Nasrani).

Topi ini adalah sangat Ekslusif kepada Yahudi dan Mereka yang memakainya diibaratkan sebagai "Wakil Besar Yahudi". Leader Hat juga merupakan bayangan kepada "Tuan kepada Yahudi" atau Big Boss Yahudi.


Antara kepelbagaian versi Topi ini adalah seperti Topi Koboi / Cowboy Hat dan Women Hat.

"Cowboy Hat"

"Women Hat"



TOPI GRADUASI KONVOKESYEN



Topi Graduasi Konvokesyen adalah salah satu "Topi Berperestej" yang akan dipakai oleh semua "Mahasiswa - Mahasiswi" dunia ketika menghadiri Majlis Konvokesyen di Universiti dan Kolej-kolej Yahudi di seluruh dunia.

Topi ini di gandingkan bersama Jubah labuh ketika majlis konvokesyen yang sebenarnya merupakan "Jubah Pendeta Yahudi dan Nasrani", Jubah ini telah dimodenkan untuk menjadikannya "Rasmi" dan "Berprestej".

Topi Graduasi akan dipakai oleh setiap kelas pendidikan bermula dari Pra Persekolahan sehingga ke Universiti, boleh dikatakan semua peringkat penamat dan kejayaan pendidikan akan mengenakan Topi dan jubah konvokesyen. Topi Graduasi Konvokesyen ini melambangkan "Penghargaan dan Pengiktirafan Yahudi" terhadap pelajar-pelajar yang telah berjaya menghabiskan kursus yang direka dan diprogramkan oleh Yahudi sendiri. Setiap pelajar akan dibekalkan segulung Sijil untuk menjamin "Masa Hadapan" mereka dalam bidang pekerjaan melalui kelulusan tersebut.

Pusat Utama Universiti Yahudi adalah di Universiti Oxford, Universiti tersebut menjadi rujukan dan kiblat Ilmu di seluruh dunia sehinggakan Umat Islam pada hari ini akan berbagga jika berjaya dipilih menjadi Fello atau Penyarah Rasmi di Universiti tersebut, itulah realitinya pada hari ini.



"Jubah Konvokesyen"

KESIMPULAN

Sebelum kedatangan Para Penjajah, Umat Islam sudah memiliki Peradaban dan Pemakaian yang Indah dan tersendiri, akan tetapi pemakaian asal telah menjadi Tradisi dan sampingan sahaja, Jelas sekali Yahudi sudah berjaya menyeragamkan Pemakaian Umat Manusia mengikut Telunjuk Protokol Pemakaian mereka yang sememangnya penuh bersama tipu daya dan konspirasi.

Pemakaian pakaian barat kepada masyarakat dunia telah menjadi "Budaya Paksaan" seterusnya menjadi kebiasaan dan Kewajipan Umat Manusia pada hari ini.

Yahudi telah berjaya mencipta pelbagai simbol kejahatan Iluminati dalam pelbagai ruang, keadaan dan suasana, sama ada secara terang-terangan atau tersembunyi, Berhati-hatilah!




"Yahudi Ibarat Musang Berbulu Ayam"


Rasulullah S.A.W Bersabda:
“Sesiapa yang menyerupai sesuatu kaum, maka dia dalam kalangan mereka”

Diriwayatkan daripada beberapa orang sahabat; AbdulLah bin ‘Umar, Huzaifah bin al-Yaman dan Anas bin Malik. Antara ahli hadis yang mengumpul hadis ini; Abu Daud, Ahmad bin Hanbal, Ibn Abi Syaibah, al-Bazzar dan lain-lain. Hadis dinilai oleh Ibn Taimiyyah (w. 728H) sebagai sahih, al-Iraqi (w. 806H) juga menilai sebagai sahih, Ibn Hajar al-‘Asqalani (w. 852H) menyatakan ia ‘hasan’

2 ulasan:

 

Sample text

Sample Text

Sample Text