Social Icons

Friday, 22 July 2016

Ciri Pada Mereka Yang Lebih Lima Tahun Tidak Menukar Nombor Telefon Bimbitnya

Satu analisa di lakukan di sebahagian negara, salah satunya China, England, Amerika dan Korea Selatan.

Analisa itu menghasilkan beberapa kesimpulan iaitu bilamana seseorang itu tak ubah nombor handphonenya sepanjang 5 tahun, maka bermakna orang itu termasuk di kalangan mereka yang dapat dipercayai. Kenapa? Ianya memberi pertanda seperti berikut:

1. Tanda Setia

Untuk anda yg tidak pernah ubah nombor handphone sepanjang 5 tahun, tentunya anda termasuk juga orang setia. Dengan kata lain, bila anda memiliki suatu hal tidak tahu samada barang ataupun pasangan, anda akan bertahan lama. Walau di luar sana beberapa pilihan yang lebih menarik.


2. Tanda Suka Bernostalgia

Kenyataan menarik ke-2 yaitu anda termasuk juga orang yang sukai bernostalgia. Sebab, anda masihlah menginginkan beberapa sahabat yang telah lama menghilang karena alasan pekerjaan, pendidikan dsb bakal menghubungimu satu saat kelak.

3. Tanda Tidak Ada Masalah Dengan Orang Lain

Ini kenyataan paling masuk akal. Kita kerap mendengar apabila orang yang kegemaran gonta-ganti nomor handphone termasuk orang yang miliki masalah tidak tahu itu permasalahan hutang, permasalahan cinta, dsb. Sekian halnya sebaliknya. Apabila anda tidak punyai persoalan dengan orang lain, untuk apa ubah nomor handphone.

4. Tanda Tak Memiliki Hutang

Seperti yang dibicarakan terdahulu, orang yg tak miliki hutang pada orang lain pasti tak akan ingin ganti nombor handphonenya. Coba bila dia punyai hutang, pasti dia akan pilih menghilangkan diri supaya tak di telefon ataupun di kejar-kejar oleh penagih hutang itu.

5. Tanda Gemari Menolong Orang Lain

Paling akhir, anda yg tidak pernah ganti nombor handphone sepanjang 5 tahun termasuk dalam kelompok orang yang gemar membantu orang lain. Buktinya, anda siap di hubungi siapapun pada bila-bila masa saja untuk di minta pertolongan berbentuk apapun. Anda juga tak akan terasa disusahkan oleh orang lain yang selalu memohon bantuanmu.

0 comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text