Social Icons

Jumaat, 31 Julai 2015

8 Prinsip Kejayaan Steve Jobs

Orang luar biasa ada ciri luar biasa. Orang biasa hanya ada yang biasa-biasa. 




Steven Paul "Steve" Jobs merupakan anatara nama yang menjadi inspirasi dunia pada masa sekarang.Beliau ialah seorang usahawan dan pencipta berbangsa Amerika Syarikat juga merupakan pengasas, pengerusi, dan juga bekasCEO kepada Syarikat Pengeluar smartphone yang mempunyai empayar yang besar di dunia APPLE INC. Steve Jobsjuga pernah menjadi ketua pegawai eksekutif Pixar Animation Studios dan juga menganggotai lembaga pengarah The Walt Disney Company pada tahun 2006, setelah Pixar dibeli oleh Disney. Beliau juga merupakan penerbit eksekutif dalam filem Toy Story

Pada 5 Oktober 2011 kita dikejutkan dengan berita pemergiannya.Pemergiannya merupakan kehilangan besar dalam pemain peranan industri teknologi gadjet yang sangat berpengaruh.

Steve Jobs banyak menjadi inpirasi kepada ramai orang di seluruh dunia kerana pemikiran dan prinsip pegangan diri nya menjadikannya seorang yang sangat berjaya sepanjanjg hayat beliau.

Antara 8 Prinsip kejayaan beliau yang menjadikan beliau seorang yang berjaya dan harus dicontohi mereka yang ingin berjaya adalah.









JADIKAN SAAT INI SEBAGAI TITIK PERMULAAN KEJAYAAN ANDA

AZLAN RUMADI

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Sample text

Sample Text

Sample Text