Social Icons

Rabu, 22 April 2015

Fiso Omar - Ikon Usahawan Muda

Wan Hafizol Wan Omar atau lebih dikenali sebagai Fizo Omar adalah pelakon, selebriti, pengacara dan usahawan muda Malaysia yang sudah mempunyai followers sosial media menghampiri 4 juta.

Beliau pernah dinobatkan sebagai 'Ikon Belia Malaysia' 2012/2013 dan pernah dilantik sebagai ambassador 'Malaysia Social Media Week' 2014. Beliau juga pernah menerima 'Young Entrepreneur Award' pada tahun 2014. Dengan pengalaman yang ada, beliau juga aktif membantu usahawan lain mengembangkan bisnes mereka melalui medium pengiklanan sosial media.

Bermula dengan perniagaan serunding daging, beliau kini giat mengembangkan perniagaan penjualan burger menerusi 'Hot Burger'yang berkonsepkan outlet burger 'kaki lima' dengan slogan "Harga Kaki 5, rasa Bintang 5".

'Hot burger' ditubuhkan pada tahun 2012. Visi syarikat ini adalah untukmemberi peluang kepada usahawan baru untuk menghasilkan pendapatan, dan meningkatkan taraf hidup mereka. Fokus utama syarikat ini adalah menitikberatkan feedback dari pelanggan untuk meningkatkan kualiti servis dan mengajak pelanggan untuk menikmati rasa burger dari pelbagai menu.

Syarikat ini juga menyediakan segala kelengkapan dan bekalan untuk mereka yang berminat menjadi usahawan 'Hot Burger'. Dengan menggunakan bahan-bahan yang berkualiti, pelanggan akan dapat menikmati rasa yang unik dengan harga yang berbaloi.

Dengan hanya 5 outlet di Kuala Lumpur, secara beransur-ansur syarikat ini mula bertapak di Klang Valley. Kini, 'Hot Burger' sudah mempunyai 150 outlet di 5 negeri termasuk Johor, Kelantan, Melaka dan Selangor. 

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Sample text

Sample Text

Sample Text