Social Icons

Friday, 2 December 2016

Kem Motivasi Yang Akan Membantu Anda Mengenali Potensi Diri Anak-Anak Kesayangan Anda

"KEM MOTIVASI ALA MADRASAH IKHWAN"

"Selepas anak saya menyertai program ini.. Dia dengan sendiri nya pandai untuk bersiap untuk solat.. Terdapat perbezaan dari perangai dia yang sebelum ini...Ada perubahan terutama mudah disuruh dan mendengar cakap!" - En Zaki, Bukit Beruntung.

"Kalau sebelum2 ni susah nak kerjakan solat. ada saja alasannya. Dah la tu, nak minta tolong tengok adik-adik pun tak boleh bahkan kalau dengan adik-adik dia garang sangat!! sedih sangat dia jadi macam tu, Saya dan suami kan kerja, dialah anak perempuan sulung kami...tetapi Alhamdulillah syukur... dia banyak berubah selepas ikuti kem Motivasi ni!! terima kasih pihak penganjur!!" - Kak Ina, Selayang.

Masalah moral anak?? Kegilaan pada gadget?? Pening memikirkan anak sudah tidak mendengar cakap? Bagaimana menyedarkan mereka? Didikan ilmu Agama yang berkesan? Hiburan Islami!!

"Didiklah Anak2 Mengenal PenciptaNya ..." 

KEM ALA MADRASAH IKHWAN: 
Pengisiannya walaupun nampak padat - ianya santai dan menceriakan!!

•Bimbingan Asas Fardhu Ain

•Penghayatan Solat

• A) Teknik Cepat MEMBACA Al-Quran selama 8 Jam (Method Ikhwan)

 B) Teknik terjemah Alquran(Method Ikhwan)

• Kuliah/Tazkirah sambil berhibur(Santai)

• Kematian dan keinsafan

• Nasyid Tema dan Seni Kebudayaan 

• Disiplin Pengurusan Diri, Penggunaan Gadget dan Pengurusan Masa.

• Ekpedisi bas 2 Tingkat ,rehlah ke tempat rekreasi 

DAN 

"Program taklimat pembentangan dan Panduan Khas buat ibu bapa 

Berminat untuk anak-anak anda ikut menyertai??
"Terbuka Kepada Anak2 berumur 10 Tahun -17 Tahun 

TARIKH : 

7hb-11hb Disember 2016 ..(Rabu- Ahad)

Pendaftaran :

7hb Disember 2016(7.30- 9.00pagi).

TEMPAT:

Kompleks Pendidikan Rumah Kasih Sayang (BAITUL MAHABBAH)

29,Jalan 8/8, Bandar Tasik Puteri ,48020 Rawang Selangor .Malaysia.


Untuk Maklumat Lanjut: 

Puan Nadhirah : 017-443 7639 

Ustaz Khalid : 013-239 4239

Ustaz Rahimi : 019-290 1169 


Anjuran : Rumah Kasih Sayang (Baitul Mahabbah)

0 comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text