Social Icons

Ahad, 3 November 2013

Iklankan Produk Anda Secara Online - Apa Hasil Dan Kesan Dari Promosi Sebegini?

Pak Lang sokong usaha blog anjangmour mempromosi dan menjual produk menghasilkan air yang mempunyai khasiat alkali untuk tubuh badan kita. Ianya adalah penapis air yang bukan setakat tapis tetapi memberi nilai alkali yang sangat diperlukan tubuh badan kita. Sila baca maklumat yang diberikan. 
 
Blog suaramuhajirin313 juga akan promosi lain-lain produk berkualiti yang diperlukan masyarakat. Ada beberapa produk yang sesuai untuk kegunaan kita yang sangat menjimatkan perbelanjaan kita dan keluarga. Jika ada di kalangan pembaca blog ini yang berminat memasarkan produk mereka, silakan berhubung dengan Pak Lang. Pak Lang sedang kemaskinikan sistem blog ini untuk tujuan memaparkan pelbagai iklan bagi yang berminat memasarkan produk secara online.

Untuk kali ini sila baca iklan dari blog anjangmour;

BIOCERA Jug Penapis Anti Oksidan Berakali
DAPATKAN SEGERA!!!
SMS: 018-8729435
Whastapp: +966582014343
Email: ibntaat@gmail.com

BIOCERA JUG PENAPIS AIR BER-ALKALI DAN ANTI-OKSIDAN

1. Sistem penapisan air antioksidan beralkali BIOCERA diperakui secara rasmi oleh US Food and Drug Administration (USFDA) dan The Water Quality Association (WQA).

2. Sistem penapisan ini juga merupakan sistem penapisan air yang pertama di dunia menerima pengiktirafan daripada The Korean Food and Drug Administration (KFDA) sebagai alat medikal yang membekalkan air beralkali (nilai pH 8.5-9.5) serta kaya dengan antioksidan. 3. Ditambah lagi dengan gugusan airnya yang lebih kecil((51.497Hz) daripada air biasa, air ini membantu menghidrat sel-sel dengan lebih berkesan.

Fakta Air

1. Air sebenarnya khasiat nombor satu untuk badan. Air sangat penting untuk kehidupan.

2. 70% badan kita adalah air dan ianya diperlukan untuk semua fungsi sel badan.

3. Punca utama keletihan di siang hari adalah berpunca dari kekurangan air.

4. Kajian menunjukkan 8 dari setiap 10 orang boleh mengurangkan sakit tulang belakang dan sendi dengan mengambil 8 hingga 10 gelas air sehari.

5. Kita boleh menghadapi keadaan seperti hilang keupayaan ingatan jangka pendek, tidak berupaya untuk menyelesaikan masalah matematik yang mudah, dan hilang daya tumpu pada skrin komputer atau kertas, sekiranya badan kita kekurangan 2% air.

6. Minum 5 gelas air setiap hari mampu mengurangkan risiko kanser kolon sebanyak 45%, kanser payudara sebanyak 79%, dan kanser pundi kencing sebanyak 50%.

Bahan lain yang terkandung dalam air paip kita

1. Tahukah anda, sebenarnya selain daripada air, air paip juga mengandungi berpuluh-puluh bendasing yang merbahaya yang kita dapat lihat dengan menggunakan mata kasar kita? Contohnya: bacteria, sista (parasit), virus, asbestos, kekeruhan, pepejal larut penuh (TDS), logam berat, logam radioaktif, dioksin, racun herba, racun serangga, klorin, trihalometana, pyrogen, bahan-bahan penyebab kanser dan lain-lain sebagainya.

2. Bendasing-bendasing yang hadir dalam air paip mungkin akan menyebabkan kita menghidap pelbagai penyakit misalnya penyakit ginjal, kegemukan, penyakit saluran darah kanser, tekanan darah tinggi, tumor, uremia, kencing manis, barah cika, sakit kepala, penyakit sistem penghadaman, melahirkan bayi yang kecacatan anggota, kalkulus dan sebagainya.

3. Klorin – kelihatan berwarna kuning hijau serta mempunyai bau yang sengit. Kegunaan utamanya ialah membasmi kuman dan racun.

4. Sebenarnya manusia mempunyai hubungan yang sangat rapat dengan bahan kimia ini – “klorin”. Hal ini kerana hampir setiap hari, manusia akan terdedah kepada bahan kimia ini tanpa menyedar diri, lama-kelamaan klorin sudah menjadi sebahagian daripada kehidupan manusia. Contohnya selama ini negara kita menggunakan klorin untuk membasmi kuman dalam air minuman kita serta air kolam renang.

5. Klorin sebenarnya tidak merbahayakan badan kita tetapi apabila klorin dilarutkan dalam air, kesan hasil sampingannya adalah sangat menakutkan. 6. Hal ini dapat dibuktikan melalui suatu kajian yang dibuat dengan menggunakan haiwan, kesimpulan kajian ini menunjukkan bahawa hasil sampingan ini mempunyai 700 lebih bahan yang boleh menyebabkan kanser. Hal ini telah menyedarkan masyarakat dunia dan semakin memandang berat terhadap perkara ini.

7. Hal ini tidak boleh dipandang rendah lagi kerana kitalah orang yang setiap hari menggunakan air untuk memandi, masak, minum dan lain-lain. Ini secara langsung telah mendedahkan kita kepada kematian setiap hari kerana kita mempunyai risiko yang tinggi menghadapi kanser.

8. Dengan adanya BioCERA air dapat dipulihkan dengan sempurna, masalah ini telah dapat diatasi dengan mudah dan kita berpeluang minum air yang bebas daripada menghadapi kanser.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Sample text

Sample Text

Sample Text