Social Icons

Ahad, 16 November 2014

Poligami Senyap-Senyap!!

Al-hamdulillah, Magnet Mek Siam Meningkat 14%. Nikah Bukan Zina..


Songkhla (Selatan Thailand): Kecantikan, kelembutan dan layanan mesra wanita Siam selain kos pernikahan rendah umpama magnet bagi segelintir lelaki Malaysia, termasuk golongan kenamaan (VIP), untuk menjadikan mereka sebagai suri hidup.

Tarikan istimewa itu terbukti apabila siasatan Metro Ahad mendapati jumlah lelaki Malaysia yang berkahwin dengan wanita negara jiran itu menunjukkan peningkatan berdasarkan jumlah pendaftaran pernikahan sejak awal tahun ini sehingga Ogos lalu berbanding tempoh sama, tahun lalu.

Jurucakap Pejabat Konsul Malaysia di Songkhla berkata, sepanjang tempoh itu, kira-kira 300 pendaftaran pernikahan lelaki Malaysia dengan wanita Thailand iaitu peningkatan 14 peratus di wilayah ini.

Katanya, jumlah itu tidak termasuk perkahwinan yang tidak didaftarkan, sekali gus menjadikan bilangan sebenar mungkin sekali ganda.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Al-hamdulillah! Magnet mek Siam meningkat 14% atau mungkin sekali ganda. Yang penting mereka yang pergi berkahwin di Siam itu orang baik-baik, tidak mahu berzina, bahkan berkahwin secara sah dan berkah.

Maka menangislah syaitan!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Sample text

Sample Text

Sample Text